F.A.Q.

Tutaj możecie Państwo dowiedzieć się więcej o nas, o tym jak można zamówić taxi, wybrać kierowcę oraz uzyskać wiele innych informacji.

Jak zamówić taksówkę?

Taxi można zamówić, korzystając z naszej strony internetowej, na dwa sposoby:
1. Dzwoniąc na numer telefonu podany na stronie internetowej
2. Wypełniając formularz zamieszczony na naszej stronie
Można również zamówić taksówkę korzystając z aplikacji na telefonie.

Skąd mam wiedzieć, że zamówienie jest przyjęte jeśli zamawiam samochod przez formularz na stronie?

Zamówienia przyjmowane są automatycznie, nie ma możliwości pominięcia zlecenia. Do zamawiającego zostanie wysłany sms z informacją, jaki to będzie samochód i o której godzinie się pojawi.

Czy można przewozić zwierzęta?

Tak, zwierzęta można przewozić po uprzednim zgłoszeniu tego w formularzu zamówienia lub u operatora.

Dlaczego koszt podróży jest inny w godzinach szczytu?

Wynika to z czasu potrzebnego na pokonanie tej samej trasy poza szczytem i w godzinach szczytu (np. korki).

Co w sytuacji kiedy mam dużo bagażu i nie zmieści się on do samochodu?

Aby taka sytuacja nie miała miejsca, przy zamawianiu samochodu należy zgłosić ten fakt operatorowi, który wybierze odpowiednie auto.

Czy kierowca może spotkać pasażerów na lotnisku?

Tak, może. Należy podać nr lotu, czas przylotu oraz imię i nazwisko podróżnego.

Czy kierowca może wyjść po pasażera na dworzec kolejowy i spotkać go na peronie?

Tak, może. Należy podać czas przyjazdu, skąd przyjeżdża pociąg oraz imię i nazwisko pasażera.

Czy możliwa jest dostawa zakupów do domu?

Tak, jest to możliwe, należy zamówić taką usługę przez operatora, który poda jej koszt.

Dlaczego przy zamówieniu należy zgłaszać dodatkowe usługi?

Jest to potrzebne, aby można było podstawić odpowiedni samochód tak, by Klient był zadowolony z usługi.

Jeśli zgubiłam np. telefon w samochodzie czy zostanie mi on zwrócony?

Tak.

Jak można odebrać telefon pozostawiony w samochodzie?

1. Można przyjść do nas i odebrać osobiście. Wymagany będzie dokument potwierdzający tożsamość oraz udzielenie kilku odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotu.
2. Można zamówić dostarczenie telefonu pod wskazany adres, płacąc za usługę jak za przejazd.

Czy można zamówić taxi z wyprzedzeniem?

Tak, można.

Czy zmieni się cena podana przez operatora w przypadku kiedy po drodze do ustalonego miejsca będzie kilka przystanków?

Nie zmieni się o ile kierowca nie będzie musiał czekać lub zjechać z ustalonej trasy. W innym wypadku taryfa ulegnie zmianie.

Czy można zamówić taxi na dalekie trasy, na kilka dni?

Tak, można. Koszt takiej usługi poda operator.

Co to znaczy „oddzwaniamy”?

Jeżeli Klient zadzwoni do nas z telefonu komórkowego, rozmowa zostanie automatycznie rozłączona a my po chwili oddzwonimy na telefon Klienta.

Czy mogę zarezerwować samochód na długich dystansach na kilka dni?

Tak, możesz. Taryfy określić na kierownika.